Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Així sóc jo


Hola,a mi em diuen Irene, i vos vaig a contar el meu caràcter, el que m’agrada fer…

Jo tinc els ulls blaus com la mar i uns cabells llargs.No sóc molt alta, però a mi això és una cosa no m’importa. M’agrada anar amb texans i per a mi la prenda més cómoda és la malla.Per cert a mi quasi mai em voràs en falda ni en vestit perquè no és que m’agrade molt.

Jo em concidere simpàtica, però de vegades, quan em posen nerviosa és que ja no puc més i m’enfade molt.El meu color favorit és el blau i el que menys el negre.Els meus “hobbies” són tenis i música, però bueno l’any passat també anava a gimnàstica rítmica, però com que no en quadraven els horaris em vaig haver de borrar:(.
Ara vos parlaré de la meua família, bé, primer divos que tinc una germana que li diuen Maria, té 7 anys i li agrada molt el ballet.Nela és ma mare, treballa en segurs i és molt treballadora i Vicent es mon pare, que també treballa en segurs i és molt treballador.
Per finalitzar vos contaré qui són les meues amigues.
Jo tinc moltes amigues pero hi ha 7 d’elles que les conec desde sempre i no les oblidaré mai,eixes són:Mar,Elena,Aitana,Esther,Martina,Noelia,Ainara i per últim Nerea,sense elles no podria viure i els dies no serien tan divertits.
PD:Esta setmana vam quedar en casa de Noelia i s’ho vam passar genial!!!;)


Irene Penadés Parraga 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada