Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Autoretrat


Hola sóc Aitana Ortolà Pla , visc a Bèlgida , i vos vaig a parlar de mi.
Tinc el pèl castany , ara quasi sempre duc trena , tinc els ulls grans i marrons , el nas ni xicotet ni gran  i la boca tambe.
Sóc amable : quan em demanen una cosa la deixe , treballaora : sempre duc els deures fets , i divertida : juge a qualsebol cosa amb les amigues i cosins.
Els meus gustos són estos :
-Color favorit : rosa.
-Menjar favorit : tots els que m’agraden.
-Roba favorita : la de ma mare de xicoteta i la que me fa meua àvia .
-Aficions:
1.jugar amb les amigues.
2.passetjar a la meua gosseta.
3.ferme fotos.
4.fer manualitats amb la família.
5.viatjar.
-Assignatures favorites : Valencià i naturals , però costa.
-De major vull ser veterinaria,perquè m’encanta la natura.
Bé ací s’ha acabat el meu autoretrat, adeú.

Aitana Ortolà Pla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada