Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

COM SÓC JO ??



HOLA !!!!! 
Sóc Laura Camarasa tinc 12 anys vaig naixer en octubre, m’agrada el color morat  i hus vaig a parlar de mi :
Soc de Agullent , es un poble que no viu molta gent perque no es molt gran esta molt prop d’una muntanya.
La meva estatura... bueno la meva estatura no esque siga molt alta però tampoc molt baixeta, sóc primeta, moreneta. Els meus ulls i el meu cabell són de color marró oscur, el cabell el tinc… ni molt llarg ni molt curt.
Jo crec que sóc simpàtica, agradable, bona persona , alegre un poc tímida, però a la estona de conéixer a la gent, ja som amics.
M’agrada molt el cine, llegir és el que més (tota classe de llibres meny de por) escoltar música i ballar. També m’agrada anar a la muntanya i a la platja… m’encanta !!!!
També m’agraden els animals els que mes:  el gos i el gat

De series preferides... la veritat esque me agraden casi totes.
ADEUUU !!!!

De Agullent m’agrada molt l’Ermita de Sant Vicent Ferrer i la Font Jordana
  ERMITA DE SANT VICENT                   FONTJORDANA                                                                                                                                                                                                    

                                                                                        LAURA CAMARASA CHAFER 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada