Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Descripció personal


Hola sóc Toni Tormo Pla un xiquet que estudie a l’IES José Segrelles, vaig al primer E.
Tinc els ulls marons oscurs i xicotets, la boca gran amb els llavis carnosos, el nas normal i les orelles redones, no sóc molt alt, però creixeré, però sóc bastant flac. Duc unes ulleres blaves i grises amb uns dibuixos a la part interior, hui duc una camiseta verda amb lletres i dibuixos, blancs i negres, uns pantalons negres texans i unes sabates negres i blaves de mustang, també duc una jaqueta grisa amb un logotip al costat esquerre també un anorac negre lleuger i un rellotge platejat de polsera.
Jo sóc prou llest i algo estudios, també sóc bastant sociable però a vegades de carácter amarg i un poc competitiu.

A mi m’agrada jugar a bàsquet amb xiquetes de la meua edat i d’un any mes, jo jugue en un equip d’Albaida, a part del bàsquet també m’agrada el motociclisme, on vaig alguns caps de setmana a vore les motos i els cars córrer per el circuit de Albaida. També m’agraden els jocs de taula com els escacs, el monopoli, les cartes, el pòquer...
Toni Tormo Pla 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada