Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Descripció

Hola,

Em diuen Caterina i tinc 13 anys. Sóc alta i rossa. M’agrada molt la música i tocar el meu instrument preferit: El saxo, i també m’agrada escoltar-la.
M’agrada molt eixir amb els amics i amigues per el poble o anar al cine, sobretot al d’Ontinyent. Els caps de setmana totes les vesprades i les nits, anem a un lloc que es diu” El Casal”. És com si fora un saló d’actes però n’hi han jocs com per exemple:
el billar, el futbolí, el “ping pon” i moltes coses més. De vegades els amics i amigues es demanem una pizza familiar, on sempre acabem plens de pizza.
Sóc divertida, simpàtica, extrovertida i com podreu veure  m’agrada tindre molts amics.
m’encanten els animalets sobretot els gosets grans i xicotets. Tinc un germà besó que li diuen pere que jugem molt però de seguida s’enfadem (coses de germans).
Quan vingau passeuseu d’allò més bé i disfruteu-ho.
salutacions
Caterina Mollà Garcia 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada