Pàgines

diumenge, 28 de febrer del 2016

Mar Llácer

El meu nom és Mar i tinc dotze anys. Vaig a l’institut I.E.S José Segrelles d’Albaida, el meu poble.
Sóc de 1r C una de les classes més sorolloses. Sóc d’estatura mitjana i no estic ni flaca ni grossa. El meu color de cabell és castany igual que els meus ulls.
Tanmateix el meu cabell és llis i no és curt ni molt llarg.Solc ser simpàtica,alegre,extrovertida i estic rient-me a totes hores. Sóc un poc vaga però quan vuic alguna cosa no pare fins a aconseguir-ho. Les assignatures que millor se’n donen són anglès i socials, i les que pitjor naturals i matemàtiques.
Les meues aficions són nadar i quedar amb les meues amigues. No obstant el que més m’agrada és tocar el piano, ja que és el meu segon instrument i duc tres anys anant a classes en el conservatori d’Ontinyent. També solc tocar el clarinet però no tant.   
No m’agraden gens les atraccions que van molt ràpid o són molt altes igual que tampoc m’agraden les pel·lícules de por. Normalment caic bé a la gent encara que sempre hi ha alguna que altra excepció, i si em coneixes bé pots saber perfectament com sóc.          
    
                                                                                                 








Es mostra Snapchat-3253553719583947160[1].jpg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada