Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

Retrat

C:\Users\Torre\Downloads\IMG-20160224-WA0020.jpgEl  meu nom és Rafa, tinc 13 anys i en poc temps faré 14 anys.
Descripció Física:
Sóc ros, tins els ulls marrons obscurs, més tirant a negres, de complexió prima, no sóc molt alt, però suficient .  Ti
nc el nas xicotet, el cabell molt curt, i llis. Les orelles grans, i la cara allargada.  La boca ni gran ni xicoteta.
Descripció psicològica: Tinc un carácter extrovertit, alegre, molt juganer. Sóc molt nerviós, no puc estar-me quiet. No tinc vergonya, es a dir tinc poca vergonya. M´ agrada vestir bé, i anar sempre en caputxa. Els color preferits que porte són el roig  i  el verd.
M´agraden els esports de risc, i sobretot anar amb el  skate . M´agraden també els animals, els gossos i els cavalls. M´agrada divertir-me i anar en els companys .
Rafa Reig Camarassa 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada