Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

El retrat

-Hui vaig a descriure’m a mi:

Em dic Noelia González i tinc 12 anys.
Tinc una germana de 16 anys.  La veritat és que tinc uns quants “hobbies” com anar en bicicleta o anar a anglés.  No m’agraden els animals.  M’agraden tot el tipus de menjar, especialment la pasta i exceptuan algunes verdures.  Normalment veig pel·lícules de tot tipus ( d’aventures, amor, fantasia…) sempre, des de molt xicoteta he vist pel·lícules i he llegit els llibres de harry potter. No m’agrada fer deures, com a més de la meitat de la juventut. No m’agrada dormir, és a dir, m’encanta matinar, quant més prompte millor.

Em considere una persona simpàtica, prou intel·ligent, divertida, alegre, onesta, perseverant, decidida, responsable… i moltes coses més.
Sóc d’ajudar molt a la gent, en els bons i en els mals moments, m’agrada molt abraçar a la gent.
Sempre intente alcançar els objectius que em propose.

També tinc els ulls verds oscurs, boca gran, nas atxatat, cabell ros i sóc d’estatura mitjana.
                                                      Noelia González Sanchis 1r ESO D

                                                                                           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada