Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Hola, em diuen Ana

Hola, em diuen Ana Cots i tinc 13 anys.

Visc amb ma mare que li diuen igual que a mi, Ana, és perruquera i a mon pare li diuen Jose,treballa de ferrer, també tinc una gossa que li diuen Yuca.Visc en una casa, prop del riu.

Estudie a l'IES Jose Segrelles a Albaida. Els xiquets i xiquetes que van a eixe institut, no són sols de Albaida,també venen dels pobles propets.

Em considere un xiqueta divertida,simpàtica, molt vergonyosa, xarradora i alegre encara que quan estic enfadada, tinc un caràcter molt fort.
Sóc alta,no sóc ni grossa ni prima,tinc una pell morena al estiu,tinc els cabells marrons llisos i tinc els ulls marrons.
Amb el menjar, no m’agrada el peix però m’agraden les gambes, no m’agrada cap tipus de verdures,tampoc m’agrada el xoris.

M’agrada molt nadar, fer gimnasia rítmica i  jugar amb els meus amics a tot tipus de jocs i esports menys el futbol i el basquet. Monte a cavall, ja que m’agraden molt els animals menys els insectes que els odie, sobretot als mosquits.

M’agrada vestir amb roba de mudar, eixir pel carrer i els dies que tinc E.F vestir amb xandall.

Les meues assignatures preferides són: Música,Valencià,Socials,Mates,E.F i Anglés.
De major vull ser policia.





Aquesta és yuca, la meua gossa



Ana Cots Bernabeu 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada