Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

JO I LA MEUA MANERA DE SER


Hola, sóc Sílvia Tomàs, tinc 13 anys, no sóc molt alta, més bé baixeta, tampoc estic molt grossa, tinc els cabells de color castany claret i els ulls d’un marró paregut a la mel. La meua manera de vestir no és molt peculiar, camisa, pantaló, etc... amb normalitat.
Fora de l’horari escolar, faig altres activitats. Els dilluns vaig a classes de saxòfon de 4:15 a 4:45 (mitja hora). Els divendres, vaig a classes de música de 6:15 a 7:15 (una hora). I els dissabtes, vaig a classes d’anglés de 12:00 a 13:00.
En el temps d’oci, m’agrada llegir, jugar amb els amics, tocar el saxo, i anar a córrer amb la meua gosseta. La música que més m’agrada és el pop i el rock, però no tinc grup ni cantant preferit. Normalment, les cadenes que veig de televisió són: FDF, Neox, Antena tres... La sèrie que més m’agrada és “Bajo Sospecha”, la meua pel·lícula favorita des de sempre és El rei lleó i el que més m’agrada llegir són contes de fantasia i de misteri. Els menjars que més m’agraden són: L’ensalada, les llentilles, la pasta, l’arròs al forn...I allò que menys m’agrada és: El puré, l’ensaladilla russa, els espinacs, el bullit... Sóc un poc desordenada, eixidora, divertida i aventurera.
Tinc un pare que li diuen Francisco, però tots li diuen Paco, treballa en el camp, ve a casa a les 13:00, se’n va a les 15:00 i torna a casa a les 18.00.Tinc una mare que li diuen Mari Carmen, però tots li diuen Mari, treballa de dona de la neteja. Ma mare ve a casa a les 13.00, se’n va a les 16.00 i torna a casa a les 18:30 o a les 19:00. També, tinc un germà que és enginyer industrial, li diuen Nicolás. Treballa en una empresa d’electrònica a Xàtiva. I per últim, tinc una gateta que li diuen Kuky. Visc en un poble menut, però acollidor anomenat Bufali, sols te 195 habitants, però es un poble rural molt bonic.
La persona amb qui m’agradaria compartir aquests dies, voldria que fóra una persona divertida, atenta, eixidora i que li agradara el camp i els animals. Em dóna igual que siga un xic que una xica.
La raó per la qual he elegit la imatge d’un tigre és perquè m’agraden molt es animals, però especialment m’atrauen els tigres o tot el que tinga que veure amb els felins, en particular els gats.  

Sílvia Tomàs, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada