Pàgines

diumenge, 28 de febrer del 2016

Presentació

Hola em diuen Manolo visc a Bèlgida amb els meus pares i el meu germà . Tinc dotze anys  i estic estudiant 1ºESO a l’institut José Segrelles d’Albaida .
El meu germà té els mateixos anys que jo perquè som bessons. Sóc baixet i estic prim ,tinc el pèl de color marró claret. Els ulls també són de color marró claret i amb unes pestanyes llargues. El meu nas és normal igual que la boca .
Sóc tímid,vergonyós i no parle molt .
M’agrada molt estar amb els meus amics i també els animals i en casa tinc una gossa, tortugues i també ocells .
M’agrada molt la música i toque el trombó i també m’agrada molt jugar al futbol i jugue en l’Albaidense. El meu equip favorit és el Barça i el jugador que més m’agrada és Messi .                                                            
I ja vos he dit com sóc i el que més m’agrada.

Manolo Jornet Tomàs 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada