Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Qui sóc jo ?

Volta al meu cap últimament una pregunta de la meva ment, "QUI SÓC JO".
Sóc la germana dels meus germans , jo sóc la filla del pare i de la mare , l'àvia diu que sóc la néta i la neboda de la meua tieta , la cosina dels meus cosins la veïna dels meus veïns.
Em dic Aitana Blasco Segrelles de 12 anys  vaig nàixer el 5 de març de 2003 a l'hospital de Alzira, seré moltes coses però d'aspecte físic sóc: prima, alta, amb ulls marrons a l'hivern i verds a l'estiu, morena de pell,castanya de cabells...
També us puc dir que tinc un caràcter relaxat perquè de normal no m'hi altere molt. No tinc un caràcter fort. I a voltes sóc molt vergonyosa però de vegades em solte molt.
Per últim:
Una altra cosa meva és que m' agrada tot tipus de menjar però sobretot la pasta i el que menys  el peix .També,tinc familia a Carrícola és un poblet de la Vall d'Albaida que té 82 habitants. M'encanta viatjar a altres ciutats o pobles: Girona ,illes Balears, Londres, Brusel·les, Andalucía...També m'agrada anar a la neu amb tota la meva familia sobretot a Andorra. M'agrada molt la roba, per mi estaria comprant totes les setmanes anant amb la meua germana. M'agrada passar el temps amb els meus amics i sobretot familiars.
Finalitzant qui sóc jo sols dir que:
Tinc molta imaginació m'agrada escriure quan estic sola . L’esport preferit és l'atletisme , i m'encanten els animals sobretot els gossos.
Espere que vos agrade la meua redacció sobre qui sóc jo .
                                  

                         AITANA BLASCO SEGRELLES DE  1r ESO B .  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada