Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Retrat




Jo sóc una persona a la qual no m’agrada gens descriure’m a mi mateixa, perquè em pareix un poc egoista, però en fi, que hi podem fer…


Si us pareix bé, començaré pel meu físic:
Sóc una xiqueta amb els cabells més curts que llargs, no molt clars, però tampoc molt oscurs.Tinc els ulls molt grans i són de color blau. No sóc molt morena de pell, però tampoc molt blanca, una cosa entremitja. També sóc molt alta.


Ara us parlaré del meu caràcter:
Jo pense que sóc una persona simpàtica i molt alegre, sobretot quan estic amb les meues amigues. Que bé ens ho passem… També m’agrada fer riure als demés, per això em considere una persona molt divertida. Però… no només anem a parlar de tot lo bo, també de lo no tant bo… La veritat és que jo puc ser molt tranquila, però…vos assegure que en el fons…no ho sóc! Quan algú pensa de manera diferent a mi, jo de seguida em pose a discutir. Es podria dir que sóc una persona molt directa i molt discutidora, per això les meues amigues em diuen que jo vaig per a advocada.


Voleu conéixer un poc més sobre mi? Doncs ara us parlaré sobre els meus gustos i temps lliure:
Jo practique tennis, i m’agrada molt. Una altra cosa que m’agrada molt fer és estar amb la meua familia. I també estar amb les meues amigues, això m’encanta. Estaria tot el dia amb elles… Per a mi són com germanes.

Jo crec que ja em conegueu, així que si voleu saber algo més de mi, només teniu que preguntar-me!

Aitana Espí Costa 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada