Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Retrat

Esta sóc jo:
Vaig nàixer el 4 de febrer de l’any 2003 a l’hospital central de Xàtiva.
Sóc una xiqueta de pell oscura, sobretot a l’estiu. Tinc els ulls marrons igual que el cabell. Porte “ brackets ” en les dents amb el fi de que les dents se  m’igualen.També porte ulleres.
Sóc una persona molt alegre encara que de vegades, molt sovint m’enfade. Em considere una persona amigable.
El meu color preferit és el verd, encara que el roig i el blau també m’agraden molt.
Després de classes vaig a dos extraescolars. Vaig a música i a bàsquet.
El dilluns vaig de 16 a 16:45h a classe de saxo. Per desgràcia el meu professor de saxo és mon tio. Encara que és molt bo tocant el saxo no m’agrada perquè m’exigueix molt.
El dimarts tinc de 18:30 a 19:30 bàsquet.
El dimecres tinc de 18 a 20 classe de música. El que passa és que dos hores de música seguides es fan molt pesades i ens cansem prou.
Un de cada dos dijous tinc orquestra de 19 a 20:30.
El divendres vaig de 16 a 17:30 a l’assaig de banda jove, després de l’assaig me’n vaig a casa i faig els deures del cap de setmana fins les 21. Després em dutxe i sope corrents i me’n vaig a les 22:15 a l’assaig general de la banda fins les 24:30.
El dissabte de matí me’n vaig a jugar un partit de basquet cosa que l’horari sol canviar cada setmana. Després de dinar, allà les 16 tinc assaig de banda fins les 17:30. Després quede amb les amigues fins allà les 21. Les meues amigues són: Aitana, Ainara, Nerea, Noelia, Mar, Irene i Elena. Són les millors!
El diumenge l’utilitze per a descansar i estar en la família.

Esther Vila Pérez 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada