Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

SOBRE MI

Hola, em diuen Diego i tinc 12 anys però al juliol compliré els tretze, mesure 1,60 metres però sóc prim, tinc els cabells rossos d'una tonalitat fosca i els ulls marrons a taques verdes. M'agrada vestir amb dessuadora i pantalons vaquers o amb xandall.
Les meues aficions són el futbol, el karate, el hokei i el pàdel, encara que les meues activitats extraescolars són el karate i la música. Quan m'avorrisc, quede amb els amics i me'n vaig a jugar a futbol, m'agrada la música electrònica i respecte als progrmes de televisió, magrada FDF, Discovery Max...
Respecte al meu caràcter, sóc prou eixidor, ja que m'encanta fer esport.
La meua família està formada per mon pare, ma mare, la meua germana (que és major que jo) i les meues mascotes: dos gossos (Troy i Nell) i un furó (White). A ma casa sempre hi ha algú, ja que mon pare i ma mare hi treballen. La casa es bastant gran, ja que té quatre pisos, però on dormim, dinem... (passem el temps) és en el tercer.
Jo visc en un poble menut on poden anar els xiquets pel carrer sense problemes i hi ha una pista de skate, bastants parcs i un poliesportiu amb un camp de futbol, una pista de tennis, una de frontó, una de pàdel i una piscina.
M'agradaria trobar un amic eixidor, al qual li agraden els esports i que no tinga al·lèrgia ni als gossos ni als furons, ja que són els animals que tinc a casa.

Diego Barber, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada