Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

SÓC XAVI

Sóc Xavi Roig Rubio, tinc 12 anys i a l'abril en complisc 13. Visc a Atzeneta d'Albaida, medisc 1`58, tinc els cabells negres i els ulls marrons. M'agrada vestir amb roba còmoda i de manera informal (roba d'esport, vaquers i samarretes, esportives...). 
Vaig a futbol en activitats extraescolars  ja que és el meu esport preferit. També m'agrada molt jugar a la Play Station 4, anar al Casal del poble, quedar amb els meus cosins i amb els meus amics... M'agrada veure sèries de televisió, com ara «La que se avecina», «Aquí no hay quien viva».... I he vist totes les pel·lícules de Star Wars; l'última, la vaig veure al cinema amb la meua família i en 3D: sóc un fan i m'ho vaig passar molt bé! M'agrada escoltar música electrònica. No llegisc molt; preferisc estar davant l'ordinador, davant la tauleta  o jugant  a la consola (Nintendo, Play...). Sóc una persona que m'agrada compartir, sóc prou generós i amable i, encara que m'agrada eixir i estar amb els meus amics, sóc una persona casolana.
Visc amb mon pare (que és professor), amb ma mare (que és psicòloga) i amb el meu germà, que té 15 anys, està en quart de l'ESO i estudia en el mateix institut que jo. Els meus pares arriben a casa sobre les 2:30 perquè treballen de matí. Els meus menjars preferits són l'ou fregit, les costelletes, les aletes de pollastre i, en general, la carn; no m'agrada molt menjar fruita, verdura o peix. L'arròs m'agrada prou, a l'igual que la pasta i les cremes de verdura. Visc en una casa amb un sòtan, dues plantes i una terrassa amb moltes flors i una taula i cadires per a eixir a sopar quan ja ve el bon oratge. 
El meu poble és menut (1200 habitants), té la serra molt a prop i està prou ben equipat (biblioteca, casa de la cultura, piscina, instal·lacions esportives...); s'hi viu molt tranquil i tot està a l'abast.
Xavi Roig, 1r ESO A

1 comentari: