Pàgines

dimecres, 2 de març del 2016

AIXÍ SÓC JO

Hola, em diuen Edu i tinc 13 anys. Sóc d’un ploble xicotet però molt interessant anomenat Agullent. No sóc ni molt alt ni molt baix, sóc un poc flac i tinc els ulls del mateix color que els meus cabells castanys. M’agrada vestir amb roba còmoda com dessuadora i esportives.
Jugue a futbol en el meu temps lliure, escolte música d’un DJ anomenat Oliver Heldens i també jugue a la play amb els amics quan tinc temps.

Sóc un xic responsable i amable amb tots perquè m’agrada ajudar.Tots els divendres al meu poble, que ja sabeu que és Agullent,obrin un lloc d’oci per a xiquets. Jo quede amb els amics per anar-hi, és un lloc que es troba al costat d’un parc molt conegut i bonic: La Font Jordana.
La meua família és acollidora i molt amable, no tinc mascotes ni germans.

Edu Soriano, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada