Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

Autoretrat

Hola sóc Alejandro tinc els cabells de color negre i els ulls verds, la meua estatura es de 1’50, i també porte ulleres de color taronja i negres.Sóc amable,capritxós, sincer i divertit, molt amic dels meus amics.


Les meues aficions son: el futbol ,juge en un equip de futbol de porter i és el que més m’agrada perquè me encanta tirar-me al sòl, entrene el dimarts i el dijous i juge partits el dissabte o el diumenge.També estudie música el dimarts i el dijous tinc classe i amb això també toque la guitarra  que és l’instrument que més m’agrada tocar porte tres anys tocant i des de xicotet jugant a futbol de xicotet.


Una història que tinc amb el futbol és que una vegada vam jugar un partit de lliga amb el meu equip que jo tenia 6 o 7 anys, però quan vam anar a jugar el partit contra qui jugàvem no pareixia tindre la nostra edat, se suponia que havien de tindre la nostra edat, i això que vam jugar el partit i anavem perdent quan de sobte, el nostre entrenador va decidir agafar a xiquets més grans i els va posar al camp, i així almenys vam poder guanyar eixe partit.

Una abraçada, adéu!
Alejandro Vañó Rubio 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada