Pàgines

diumenge, 6 de març del 2016

Autoretrat

Hola, sóc Maria Penadés Tormo.  ;)
Tinc els cabells llisos, castany clar, abans molt llarg, ara un poc curt, sóc alta i prima, amb ulls marrons.
Sóc bastant alegre, menys quan estic concentrada o treballant, sóc llesta, juganera i carinyosa.
El menjar que més m’agrada són els “tallarins a la carbonara, amb xampinyons, nata i franckfurt”, el que més odie és el plàtan, ja que, de xicoteta vaig tindre un trauma que era que: quan era xicoteta, en la guarderia aproximadament, ma mare em posà per primera vegada un plàtan per a esmorzar, i el vaig “traure” davant de tots, coincidència, ja que a mon pare i al meu germà tampoc els agrada. Tampoc m’agrada ni la paella, ni l’arròs amb farcol ni amb peix, i alguns peixos. També m’agrada la lasanya, la pizza i els canelons. M’agraden els animals, tinc a casa un gat, de nom Peter, ell, és blanc, però també un poc gris,esta gordet i és molt peludet i bonic, i a la caseta tinc un gos (Tito)és peludet amb el pèl llarg, ondulat,blanc a taques marrons, baixet, gordet, amb les cames curtetes i molt bonic, i també 4 gats més.
Vaig a música (conservatori) toque el clarinet, també m’agrada la fotografia i el magisteri infantil.
Tots els anys, ve a casa la família per Nadal, i s’ho passem allò més bé, en vacances d’estiu anem a la caseta i passem l’estiu allí, on celebre el meu aniversari, ja que és el 3 de juliol, la resta de l’any estem a casa (piso). Normalment en estiu, en pasqua i en altres ocasions, anem de viatge.
Tinc una família i uns amics molt divertits, amb els amics, quede tots els dies que puga quedar (quan no tinc música, banda...) s’ho passem d’allò més bé.

Maria Penadés Tormo 1r EOS B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada