Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

Borja

                  Borja
Hola em diuen Borja tinc 12 anys , cumpliré 13 el 12 d’Agost .  A mi m’agrada sentir música , jugar a l’ordinador o l’ipad , quedar amb els amics , cuinar i cantar ; els menjars que més m’agraden són : la cassola , el meló d’Alger , el xocolate, l’embotit , carn i la tonyina (en llauna) , quasi sempre vaig vestit amb xandall i el meu menjar més odiat és el peix i el marisc en especial les gambes , sols bec aigua , llet , suc , i llimó res de coca cola , fanta , monster … M’agrada sentir música pop com per exemple a Malú , Sia , Katy Perri  , pop , pop acústic , balada … com per exemple Ed Sheeran o soul Addele , quant estic de festa , també m’agrada sentir música DJ , en ma casa també sent a Sweet California ,Freddie Mercury i a vegades a altres com Alejandro Sanz , Pablo  Alboran o “Maldita Nerea i Efecto Pasillo” … Les assignatures que més m’agraden són : Música , “English” , Valencià , Castellà , Socials, E.F... a vegades, igual que Francés i Valors Ètics; Matemàtiques no m’agrada massa i Tecnologia bastant , en general m’agraden totes bastant, però : Tutoria , Música , “English” , Castellà , Valencià i Socials són les que més m’agraden. Quant al meu aspecte físic, no sóc ni alt ni baix, sóc un poc grosset. Pèl curt castany i els ulls marrons. 
005.pngAquest d’ací sóc jo, el moreno. Però bo, pel físic no hem de jutjar, ja que per dins sóc bona persona m’agrada ajudar als altres, sóc divertit, carinyós, detallista (en nadal li faig un regal a cadascú dels membres de la meua família i a tots en els seus aniversaris), xarrador, i un poc tímid si no et conec, però, si ens duem bé o em dónes conversació sóc molt obert . M’encanta observar els ulls, ja que n'hi ha de molt bonics i curiosos.
Però, si m’enfade amb algú... NO TINC PÈLS A LA LLENGUA !!!




397.JPG006.png

M’encanten els animals, i els trobe tots bonics de fet tinc un gat a casa i és aquest d’ací dalt, sí és negre i no dóna gens de mala sort.
El meu número favorit és el 8, el color, no en tinc exacte, però els que més m’agraden són: el roig , el verd , el blau , el taronja , turquesa i …
Visc amb ma mare, mon pare, el meu germà mitjà i el meu gat, tinc un germà major, però , a la vostra estada ací no el voreu, ja que aquest any compleix 19 anys i està vivint a Suïsa, estudiant de músic d’oboè. La meua lletra favorita és la E , també m’encanten la B , D , A , G , C , K , M …

M’agraden totes!!!

1 comentari: