Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

Descripció física i retrat

Hola, em diuen Mar i sóc d´Albaida, tinc 13 anys i vaig a descriurem com crec que jo sóc.
No sóc ni molt alta ni molt baixa, d´estatura normal, els meus cabells són rulls i de color castany, el porte llarg i de normal solt. Tinc els ulls marrons, expressius i grans i tinc unes pestanyes molt llargues. Tinc el nas xicotet i xato i la meua boca és gran, ara en aquest moment duc un aparell de dents anomenat “braquete”, que crec que prompte me´l trauran. Tinc un somriure gran, de fet em solen dir que sempre estic rient-me. La meua cara és redona i blanca però en l´estiu, em faig morena. Les meues mans són llargues i tinc uns dits que són llarguíssims. Les orelles no les tinc molt grans i sempre duc arracades.
De carácter sempre crec que sóc alegre, simpática, graciosa i sempre estic  rient-me a riallades. Sóc responsable i estudiosa, quasi sempre estic atenta en classe i sempre m´agrada tindre amistats en tots els companys de classe. També sóc prou despistada i a la mínima no me´n recorde de les coses, si la mestra diu que hem de portar alguna cosa, a mi de vegades se m´oblida. També sóc molt noble.
M´agrada molt eixir a les fetes de moros i cristians, la música festera és la que més m´agrada, de l´ambient, a part de que fas amigues, jo isc en una filà, els Pirates.
De xicoteta he fet molt d´esport competitiu i corria molt, el primer esport va ser la natació, que m´agradava estar a l´aigua, deprés fins els 8 anys vaig anar a gimnasia rítmica. Després vaig fer básquet, que era un dels esports que més m´agradava, fins els 12 anys. Ara vaig a tennis i gaudisc molt, perque van les meues amigues i s´ho passem sempre molt bé. També m´agrada jugar al pádel que es un esport com el tennis però en un espai més tancat, em va ensenyar el meu pare que a ell li agrada molt.
Una cosa que també m´agrada molt són les llengües, estic estudiant alemany, anglès, francés, valencià i castella`, la llengua que parle en casa és el valencià. També m´agrada molt anar a la platja, on viuen els meus iaios, jo als estius vaig allí, a Daimús. Allí tinc moltes amigues i solem pasar els estius en la platja i la piscina.

Els menjars que més m´agraden són els macarrons i els espaguetis, tots els dinar que porten molta tomaca. L´assignatura de l´institut que més m´agrada és anglès, matemàtiques i valencià. Per acabar, espere que la meua descripció siga tal com sóc.
Mar Prats Royo 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada