Pàgines

dimarts, 29 de març del 2016

Hola! :)

Em dic Aurèlia.
Tinc els ulls blaus i els cabells rossos fosc.
Visc a Santa Maria del Mar. És un poble amb més o menys 4200 habitants. L’estiu es fan activitats sobretot per als infants, a la platja. El poble és a 15 minuts de Perpinyà.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són Francès, Català, Anglès i Plàstica. Francès i Català perquè m’agrada escriure o llegir poemes i diferents tipus de textos. L’Anglès perquè m’agrada parlar una altra llengua i comprendre textos o cançons angleses, i Plàstica perquè m’agraden les activitats creatives.

Quan surto del col·legi el dimecres faig dansa moderna i els altres dies vaig cap a casa i faig els deures o bé escolto música.
Tinc dues germanetes que es diuen Camilla de 10 anys i Zoé de 7 anys. No tinc cap animal de companyia.

Un desig per aquest 2016 és fer un llarg viatge amb la meva família o sinó veure dofins perquè són els meus animals preferits.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada