Pàgines

dijous, 17 de març del 2016

Hola! Sóc la Cèlia!

Hola! :)


Em dic Cèlia Girones


Visc a Baó (3.300 veïns) és a prop de Perpinyà a on tenen feina molts dels baotencs. Abans era un poble més petit amb unes quantes famílies que feien de pagesos.  


Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són la música i l’esport. La música perquè faig guitarra amb una mestra que és a l’escola primària a la Bressola del Soler i l’esport perquè faig força natació a la piscina de Sant Esteve (a 4 kilòmetres de la meva casa).


Quan surto del col·legi faig els deures i vaig a córrer amb el meu pare i el gosset pel mig dels camps o, si no, vaig cap a casa i els divendres vaig a la piscina al vespre.


Sóc filla única i a casa tenim una gossa que es diu Roxie i una gata que es diu Clochette.


Quan sigui gran m'agradaria treballar de fisioterapeuta, perquè em considero una persona de contacte i doncs un xic manual. Em considero també sociable i amable.


Un desig per aquest 2016 és què passi a quarta (el curs següent) i que tota la meva família tingui salut.


I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
DSCF7338.JPG


16311302842_6d4ca6c2cc_o.jpg


Afficher l'image d'origine
Résultat de recherche d'images pour "photo de tomate"
Afficher l'image d'origine


Afficher l'image d'origine

1 comentari:

  1. Hola, Cèlia. Açò és una prova que estem fent els de 1r ESO A a classe.
    Una abraçada.

    ResponElimina