Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Em dic Víctor!

Hola! :)

Em dic Victor Masuaute, tinc 12 anys

Visc a Pesillà de la Ribera, un poble que no és lluny del col.legi. Hi ha moltes activitats que fem entre amics com el futbol i el bàsquet

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són les matemàtiques perquè es fàcil i m’agrada molt perquè el professor es bé i la música.

Quan surto del col·legi  vaig  a jugar a futbol amb els amics. No juguem dins un club. Però si que vaig a un club de bàsquet. Si no, vaig cap a casa i miro la tele: m agrada “Les Marsellais” un programa de tele realitat. Després jugui a la play NBA i FIFA.
Sóc de talla mitjana. M'agraden les nenes manyagues i simpàtiques, i els jocs videos.
Tinc un germà que es diu Sylvain, te 21anys, i una germana, Diane, que té 19 anys però no són a casa.  Tinc una gata que té un any que es diu Lilibelle.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de monitor d’esquí, perquè em considero una persona professional dins el meu esport; però per ser monitor d’esquí he  d’aprendre moltes coses encara: saber gestionar un grup, saber prendre decisions, saber organitzar activitats.

Un desig per aquest 2016 és que sigui primer en una cursa d’esquí. Vaig començar esqui als 3 anys. Em va agradar de seguida. Vaig tots els caps de setmana a l’estació de  Formigueres i vaig totes els caps de setmana.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
Com podeu veure l’esquí és el meu esport preferit





                                         Marcel Hirscher



Candide Thovex

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada