Pàgines

dimecres, 2 de març del 2016

HOLA, SÓC ARNAU

Em dic Arnau Soler i Tomás i tinc 12 anys. Mesure 1,40 m i sóc flac. El color dels meus cabells i dels ulls és marro claret. Els dilluns i els dimecres em vist amb equip de xandall per a Educació Física i els altres dies, de manera normal. Les meues aficions extraescolars són jugar a escacs els divendres en el club d’escacs de 16:00 a 17:00. M’agrada, a més, veure la TV i jugar a videojocs. Jugue amb l’ordinador de 15:00 a 18:00 i els caps de setmana utilitze la Nintendo M’agrada qualsevol tipus de música exceptuant el rock i el heavy metal. Veig programes com Clan, Boing, Neox i Antena3 (Los Simpson) per a entretindre’m un poc. Són programes de dibuixos.
Sóc responsable, no m’han castigat mai; si ha sigut així, ha estat a tota la classe per algun motiu. M’agrada l’ordre i estar concentrat per avançar els deures i els estudis i així tenir més temps lliure. He sigut campió d’escacs a Castelló de Rugat i a Ontinyent, he guanyat 3 copes, 7 medalles, un diploma de felicitació per haver guanyat entre campions i he vençut el professor de 6é que tenia en escola i el profe del club d’escacs. He conegut a Folagor03 en persona. 
Els meus menjars preferits són: espaguetis, macarrons, lasanya... Tot allò que tinga pasta en general i altres coses així com la cassola, el putxero... 
El meu pare és policia local i la meua mare il•lustradora i ceramista. No tinc ni germans ni iaios. Però sí tinc dos iaies afectuoses, uns cosins perfectes i uns tios meravellosos. La meua casa és gran però els corredors estrets. El meu poble és gran. Visc  a Albaida. M’agradaria que la persona amb qui compartira 5 dies i 4 nits fóra responsable, divertida, amable i que li agraden els videojocs.
Arnau Soler, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada