Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Sóc en Joan Fillatreau!

Hola! :)

Em dic Joan, tinc 12 anys


Visc a Vilanova de Rao és a uns 10 minuts de Perpinyà, en cotxe. A Villanova hi ha un dels més grans llacs del Rosselló i sem 4000 habitants.

Vaig al col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són  educació fisica perquè m’agrada fer esport. M’agrada l’esport perquè m’agrada jugar amb els amics.

Quan surto del col·legi faig rugbi els dimarts, o si no, vaig cap a casa i faig deures o miri la tele. Jugo de segona linia o de tercera. El meu equip és Bages. M’agrada aquest esport perquè és col.lectiu.

Tinc un germà  més gran, té 15 anys i no tinc cap animal, però m’agraden molt.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de director d’un camping, perquè em considero una bona persona i vull que la gent s’ho passi bé de vacances.

Un desig per aquest 2016 és d’anar a passar les vacances a New York.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

joan rugbi intercanvi.JPG

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada