Pàgines

dimarts, 22 de març del 2016

Hola! Sóc en Màrius!

Hola! :)

Em dic Màrius Thavenet
Visc a Perpinyà que és la ciutat més gran de Catalunya Nord. Hi ha 110.000 habitants. Visc al barri de Sant Martí, en una urbanització.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són la Tecnologia, el Francès i el Català. La tecnologia perquè m’agrada molt la informàtica i tot el que et permet descobrir. Francès i català perquè m’agrada conèixer i parlar llengües diferents.

Quan surto del col·legi faig BoZenchin. Es un art marcial que consisteix a defensar-se amb sabres de fusta i altres armes d’aquest material. Si no, vaig cap a casa i jugo a jocs videos, arreglo ordinadors o  pàgines web.

Tinc un germà 23 anys que es diu Jules i que dibuixa molt bé. Tinc també mascotes:  dos gats, un porc i dues tortugues.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de programador, perquè em considero una persona apassionada per la informàtica, pacient però també  tossuda.

Un desig per aquest 2016 és d’aprendre a utilitzar java. Es un programa que ajuda a fer funcionar d’altres..

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden.

índex.jpegíngafagdex.jpeg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada