Pàgines

diumenge, 13 de març del 2016

Hola! Sóc en Miquel!


Hola! :)
Em dic Miquel Puig.
Visc a Bouleternere des de fa 2 anys, és un poble petit voltat de camps de presseguers. M’agrada perquè al no haver-hi gaires cotxes, es pot anar molt amb bicicleta, jugar a la pilota i a l’estiu anar al riu a banyar-se o saltar dins una gorga des de les roques. A les afores, hi tenim un hort molt gran amb un trampolí gegant. Hi vaig a saltar amb els amics.


Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l’ esport, la música i les mates, sobretot la geometria, també m’agrada molt CVT perquè es interessant. Al col.legi participo al taller de rugbi i a l’orquestra, on toco la bateria.


Quan surto del col·legi, un cop a la setmana vaig a classes de bateria i dos cops a l’ entrenament de rugbi, jugo amb un equip que es diu U.S.M. Els divendres vaig a fer percussió per la colla de diables de Prades, es diuen els Nyerros del Conflent. El meu pare és el cap de colla i jo ja havia participat amb ell a molts correfocs quan vivíem a Cerdanya. Els dies que em queden lliures, jugo amb en Sergi, que ve a la mateixa classe que jo i viu al meu poble.


Tinc un germà de 14 anys que es diu Guillem, la meva mare es diu Laura i el meu pare es diu Dominique i encara que sigui francès, a casa parlem català perquè la meva mare és de Girona. A casa tenim dos gossos, un labrador negre que es diu Blues i una gosseta blanca que es diu Llufa, són molt manyacs.


20140503_184233.jpg
EN BLUES I LA LLUFA
                                                                                                                   Quan sigui gran m'agradaria ser professor d’ esport perquè no puc viure sense i m’ agradaria ensenyar a la gent , si pot ser en una escola. Com ja has pogut endevinar , sóc una persona molt activa, no m’ agrada gens estar tancat a casa, sobretot si a fora fa bon temps. També m’ agrada molt menjar i les pelis de Marvel, jugar al futbol, al ping pong i anar amb bici ,fabricar cabanes o jugar a petanca i si no fa bo, els jocs de societat (jungle speed, cluedo,monopoli, Uno, …)


Un desig per aquest 2016 és de no estar dispensat d’esport en tot l’ any, perquè ara tinc un problema al genoll i no em deixen fer esport i és molt avorrit!


I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
pilota rugby.jpgbateria.pngmacarrons.jpg
 EL RUGBI               TOCAR LA BATERIA          ELS MACARRONS


  pizza.jpgmarvel.jpg
    LA PIZZA                          LES PELIS DE MARVEL         
No m’ agrada la verdura ni el marisc…
platja.jpg           acdc.jpg
NEDAR, a la platja, a la piscina, al riu…                   ROCK!!!
xuxes.jpg         esports.jpg
          LES XUXES                                  ELS ESPORTS (sobretot de pilota)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada