Pàgines

dimarts, 22 de març del 2016

Hola! Sóc en Vicenç Girodeau!

Hola! :)
Em dic Vicenç Girodeau

Visc a Argelers de la Marenda. Es un poble petit i una mica avorrit. Es situat a la costa a 20 minuts de Perpinyà. A l’estiu hi ha molt ambient. Es fan moltes festes. Visc dins un masia.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l’esport perquè m’agrada fer coses a fora i tecnologia perquè m’agrada tot el que té a veure amb internet.

Quan surto del col·legi sóc a casa meva i de vegades a jugar al ping-pong a casa d’una amiga. M’agradaria fer futbol  

No tinc germans ni germanes i tinc dos gossos molt simpàtics i uns gats

Quan sigui gran m'agradaria treballar d'enginyer, perquè em considero una persona que té molta imaginació i que sóc prou espavilat.

Un desig per aquest 2016 seria  d'anar a Los Angeles.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada