Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Sóc la Carolina!!

Hola! :)

Em dic Carolina Casals i tinc els cabells castany tirant a rossos. Tinc els ulls marrons i sóc de talla mitjana. El meu caràcter és tímida i manyaga. Visc amb la meva germana, el meu pare i la meva mare.

Visc a Salelles, un petit poble a costat de Perpinyà i Cabestany. Es un poble petit on és fan moltes festes. Per exemple la festa del carnaval, la festa de Pasqua i altres festes,...

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són Història i Geografia, Francès, Català i Música. M’agraden aquestes matèries perquè són interessants i tinc bones notes.

Quan surto del col·legi faig Equitació o vaig als cursos de flauta travessera  o, si no, vaig cap a casa i faig els deures o jugo al mòbil. L’activitat que m’agrada  més es l’Equitació perquè m’agraden molt els cavalls.                

Tinc una germana bessona que es diu Elisa, que també vindrà a l’intercanvi, i no tinc cap animal, però abans tenia una tortuga.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de professora, perquè em considero una persona sàvia i manyaga.

Un desig per aquest 2016 és tenir un cavall perquè m’agraden molt.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

 
Afficher l'image d'origine
    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada