Pàgines

dimarts, 29 de març del 2016

Hola! Sóc la Lily!

Hola! :)
Em dic Lily

Tinc els cabells morens, sóc alta. Al principi sóc timida però quan coneixi bé la gent va millor.  
Visc a Prada, és un poblet es petit pero si sentim molt bé es llun del collegi però com hi vaig en bus amb els amics paes més ràpid.  
Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són el francès, plàstica i música.
Quan surto del col·legi jugo a Bàsquet en un club i llegeixi molts mangas o, si no, vaig cap a casa i miri la tele, cap canal en especial. 
Tinc una germana i un germà més petit que jo i tinc un gat.
Quan sigui gran no tinc molt clar encara el que faré però m'agrada molt el teatre. Em considero una persona tímida, però molt bona amiga. 
Un desig per aquest 2016 és d’anar a la Guadalupe. 
I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses Resultat d'imatges de kawaii tumblrResultat d'imatges de dragon ball z


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada