Pàgines

diumenge, 13 de març del 2016

Hola! Sóc la Tylane!

Hola! :)


Em dic Tylane Guerrero Camarena i tinc 14 anys.


Visc a Pollestres és un poble prou gran on hi ha 5000 persones, però que no para de créixer i aviat serem molts més.


Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són el francès, el català, les matemàtiques, la historia i la geografia perquè les comprenc bé, però la matèria que m’agrada el més és l’Esport, perquè sóc molt esportiva.


Quan surto del col·legi no faig activitats però abans anava als Castells o, si no, vaig cap a casa i faig els meus deures, jugui a la Playsation o escolti música.


Tinc un germà que té 21 anys i una germana que té 9 anys i tinc 5 gossos, 4 femelles i 1 mascle i no són de les mateixes races. Tenen entre 3 i 16 anys.


Quan sigui gran m'agradaria treballar de Veterinària, ser un cap de colla dins una colla Castellera o ser profe d’Esport, perquè em considero una persona bona per cuidar els animals, a dirigir una colla Castellera i profe d’Esport perquè sóc molt esportiva i m’agradaria dirigir una classe d’Esport.


Un desig per aquest 2016 és que pugui anar a veure un partit del Barça i que el Barça guany a la champions league 2016.I també m'agradaria anar a veure un concert d’un dels cantants que m'agraden (Justin Bieber, Alvaro Soler, Jay Santos…).


I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
Els Castellers del Riberal.             
     
Jay Santos un dels cantants que m’agrada.           
           

Neymar i Messi♥

2 comentaris: