Pàgines

diumenge, 13 de març del 2016

Hola! Sóc l'Elisa!

Hola! :)


Em dic Elisa Casals.


Visc a Salelles, un poble a costat de Perpinyà. El seu codi postal es : 66280. Aquest poble és de talla mitjana i és molt tranquil. Visc en una casa prou gran on passa un riu que es diu El Reart. Allà, hi fan moltes festes que organitza el batlle.


Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són:  Matemàtiques, Música, Història, Català i Plàstica.


Quan surto del col·legi vaig a música o a solfeig perquè toco la flauta travessera o vaig a muntar cavall  o, si no, vaig cap a casa i faig els meus deures de l’escola.


Tinc una sola germana bessona que es diu Carolina i ara no tinc cap animal però vaig tenir una tortuga marroquina.


Quan sigui gran m'agradaria treballar de veterinària de cavalls, perquè em considero una persona generosa, treballadora i pacient.


Un desig per aquest 2016 és que tothom sigui content i feliç de la seva vida passi el que passi.


I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:


Visualitza la imatge original    Visualitza la imatge original  Visualitza la imatge original


Visualitza la imatge originalVisualitza la imatge original Visualitza la imatge original       Visualitza la imatge original Visualitza la imatge original

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada