Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Sóc l'Hichem!

Hola! :)

Em dic Hichem Zahti

Visc a Perpinyà al barri del Vernet a prop d'una piscina i de l’estadi de rugbi dels Dracs Catalans (és un esport amb pilota i de contacte) i també a prop d'un hospital:(.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l'esport perquè per mi l'esport és molt important, sigui per la salut física o mental...

Quan surto del col·legi jugo a futbol amb un club de Perpinyà.Jugo en l ala dreta i de vegades en 6.el meu nivell es u15 lliga regional  i  sem quarts. O, si no, vaig cap a casa i faig els deures, jugo a la consola,a call of duty, fifa, etc.. Miri la tele: programes d'esports i tele realitat.
Tinc un germà que és molt gran, per tant no el veuràs i tinc una germana petita.
No tinc animals però m'agraden el gossos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de gendarme,policia o militar, perquè son feines on pots ser útil i ajudar el teu país i moltes altres coses com aprendre la disciplina, saber els teus límits i lluitar contra les teves pors. Sóc qualcús d'altruista, tolerant i exemplar.

Un desig per aquest 2016 és millorar el meu nivell de futbol i tenir més resistència física.  

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:



2b5747be-847b-42d4-a9d0-cd919b159c9e_maxi-kebab-vip-mag-17[1].jpg billard.jpgarticle-babyfoot.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada