Pàgines

dijous, 3 de març del 2016

JO I LA MEUA PERSONALITAT!!

El meu nom és Ainhoa, tinc 13 anys, perquè ja els vaig complir el dia 5 de gener, i ahí tens el dia del meu aniversari; bo, no m'enrotlle més. Mesure aproximadament 1'60 m, no sóc ni grossa ni prima . Tinc els cabells castanys i els ulls color verd mesclats amb marró.
Fora de l’horari escolar, tots els dijous vaig a ballar dansa contemporània i hip hop. També m'agrada llegir o escriure novel·les juvenils, divertides, de fantasmes, de misteri... Allò que més m'agrada és ballar i la música. No toque cap instrument. M'agrada la música pop-rock. Els grups de musica que més m'agraden són: One Direction, 5 seconds of summer i Jack and Jack.
I els cantants solistes que més m'agraden són : Shawn Mendes, Zayn Malik ,Taylor Caniff i Porta. Les meues cançons preferides són: Stressed out - 21 pilots, History - One Direction, Like That - Jack and Jack, Pillowtalk - Zayn Malik, La bella i la bèstia - Porta, Something Big - Shawn Mendes, Stitches - Shawn Mendes i Wild Life - Jack and Jack.També m'agrada un grup que es diu Magcon, que són famosos per una aplicació que es diu Vine.
Els programes de televisió que més m'agrada vore són “Mentes Criminales” i “Sobrenatural”, que és d’uns germans que cacen monstres. Les pel•lícules que més m'agraden són : Crepúsculo, Forrest Gump, El Corredor del Laberinto, Expelled i The Outfield. M'agrada llegir novel·les mitològiques, d'aventura, de misteri...
De caracter sóc relativament "boja", en el bon sentit de la paraula. Quan vull sóc molt responsable, però normalment no ho sóc. Sóc bastant alegre, excepte quan m'enfade amb la meva germana... Bastant immadura. De normal quan quedem tots els amics sóc la que més gamberrades i tonteries fa. Sóc bastant extravertida. Em considere divertida.
Quan estic amb ma mare no sóc tan eixidora com quan estic amb mon pare. Els meus pares estan separats, tinc una germana xicoteta. En casa de mon pare tinc una gosseta a la qual li diuen Noah. Mon pare treballa tot el dia de fontaner i ma mare, de matí en un bar a Ontinyent.
Ma casa és de dues plantes. La primera planta consta d'una cuina, la cotxera, un bany, un pati i el menjador. La segona planta consta de tres habitacions, dos banys, una terrasa i un vestidor en l'habitació de ma mare. Està en un barri on viuen molts xiquets de la meva edat. Jo visc a Albaida, amb ma mare i a Montaverner, amb mon pare. Els dos pobles són molt interessants i m'agrada estar a tots dos .
M'agradaria compartir l'intercanvi amb una persona que tinga els mateixos gustos que jo o pareguts. Sobretot amb la música, perquè m'agrada molt escoltar-ne

Ainhoa, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada