Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

Jo Martina

Em diuen Martina en honor a Sant Martí de Tours, que coincideix la celebració amb el natalici de ma mare. Ella haguera volgut dir-se així en lloc del que li van posar els seus pares.
Sóc una xiqueta de 12 anys, prima i d’una estatura mitjana. Els meus cabells, en aquests moments són llargs, ondulats i d’un to castany amb reflexos color mel. Habitualment sol pentinar-los amb una cua de cavall alta o un topo però com més m’agrada dur-lo és solt. Tinc unes celles definides, ni massa grosses ni massa primes, unes pestanyes llargues i arrissades. Els meus ulls són un poc grans i en forma d’ametla, d’un color verdós que segons em compten he heretat de la meua àvia. El nas el tinc menut, i els meus llavis fins, que habitualment somriuen deixant al descobert les meus dents que de moment no duen braquets. Al meu perfil esquerre, també destaca un lunar un poc per damunt de la meua mandíbula, no és l’únic, però els altres són molt petits.
Com he dit abans, sóc prima degut a l’esport al que li dedique moltes (moltíssimes) hores, la gimnàstica rítmica. Dilluns, dimecres, divendres, dissabte i diumenge vaig al poliesportiu d’Ontinyent a practicar l’esport que tant m’agrada i tant disfrute. També m’agrada passar temps amb les meues amigues i amb la meua família que tant em dóna suport i estime.
Sóc una persona divertida, simpàtica, responsable, molt activa i molt creativa. Em desagrada molt l’actitud de la gent que no respecta als altres i és mal educada. També m’agrada allargar-me dormint els dies que puc que són ben pocs, i també fer manualitats, l’últim que he aprés és a fer zentangle art. M’agrada molt llegir una saga que ha escrit Almudena Cid i també estar a la mar.
Per a acomiadar-me m’agradaria destacar que sóc una persona positiva.


Es mostra IMG-20151223-WA0003.jpg.

Es mostra IMG-20151223-WA0003.jpg.Martina Castelló Quilis 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada