Pàgines

dimarts, 8 de març del 2016

JO SÓC BLAI









Hola, em diuen Blai i tinc 12 anys, mesure 1,55, no estic ni prim ni gros, sóc moreno amb ulls de color castany fosc i vestisc amb dessuadora i vaquers o xandal. De menjar, el que no m'agrada és el fiambre, el formatge i la tomaca. 


M'encanta jugar a la play a Call of duty o GTA amb els meus amics. De música, magrada el house Oliver Heldens i tal. Els meus programes favorits són ... You Tube; sí, no veig molt la tele, sols vídeos de videojocs: el Clash of Clans, els RPG també els Call of duty, el FIFA...en general tot excepte «La fiesta de cumpleaños de Winnye the Pooh» si t'agrada eixe joc crec que no congeniem molt.


De caràcter no sé com sóc, supose que divertit... Una anècdota seria mmm... a bale ja en tinc una vegada vaig vore una moto amb finestreta XD LOL. La meua família està formada pels meus pares, el meu germà, dos iaies i un iaio.

Blai Penalba, 1r ESO A

1 comentari: