Pàgines

dilluns, 7 de març del 2016

Retrat Llorenç


Hola,
Sóc Llorenç Casas Soler, tinc 14 anys. Sóc de Bèlgida i estudie a l’IES José Segrelles. Sóc baixet, pèl castany, llis i curt. Tinc els ulls verds, nas arredonit i boca gran. De caràcter alegre i el meu color favorit és el verd. M’agrada fer riure a la gent i sóc simpàtic. Les aficions o esports que més m’agraden són jugar a futbol, eixir amb els amics i fer coses xules. Juge en l’Albaida de futbol. També en els meus temps lliures de vegades juge a la “Play 4” al “Call Of Dutty Black Ops lll”. I d'altres vegades mire la tele o vaig al futbet a jugar amb els amics. Tinc 2 mascotes, una gossa que li diuen Venus i  un pardal que li diuen Paquito. M’agrada quasi sempre anar ben arreglat, menys quan vaig a l’institut que vaig amb xandall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada