Pàgines

dimecres, 9 de març del 2016

Retrat

La meua descripció física: Jo mesure 1.61, sóc  morena, tinc el cabell castany, ulls verds, les meues orelles són petites, el me unas es petit, les meues pestanyes són mitjanes, els meus llavis són fins, em talle els cabells escalonats, el meu coll és prim i normal, no tinc el front gran. També tinc una piga en la galta, les meues mans són primes, els meus dits són curts, les meues ungles són curtes, els meus braços estan bé a mesura del meu cos, el meu melic està enfonsat, les meues cames són llargues, calce d’un 41 de peu. Els meus dits són normals i les meues ungles dels peus són curtes, tinc una cicatriu en el braç, els meus ulls són mitjans, em visc amb pantalons texans i leggins dessuaderes i sabatilles. Els meus llavis són rosats i quan somric no tinc clotets. Tinc el caràcter fort i sóc molt atrevida, alegre i a més divertida.

Sóc amistosa perquè m'agrada tindre amics que em comprenguen i també jo comprendre’ls i sóc simpàtica i m’enfade molt fàcilment, sóc una mica punyetera amb els amics ,valent, atrevida i contestona.
Lara Soler García 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada