Pàgines

dijous, 3 de març del 2016

Toni Soler

Toni Soler Ferre
Hola, sóc Toni, un xiquet de primer d’ESO E. Sóc una persona adolescent, alta, prima, d’ulls verds i grans, tinc els cabells castanys i relativament curts. Tinc unes dents davanteres un poc grans, un nas mitjà, un coll bastant curt, unes cames llargues i uns peus normals per a la meua edat.
C:\Users\TONI\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20160224_161634.jpgEm considere una persona alegre, extrovertit i m’encanta eixir amb els meus amics pel carrer a passejar. No em considere una persona estudiosa però quan s'ha d'estudiar m’ho curre.
Les coses que més m’agraden es poden classificar en dos apartats, la telefonia i la fotografia.
Jo faig o practique dos esports, el basquet i els escacs. M’encanta la fotografiar allà on vaig. M’enduc la càmera i el telèfon i a fer fotografies. També m’agrada la telefonia.
El meu estat d’ànim sempre està prou alt perquè com ja vos he dit abans sóc prou alegre.
El que em fique per anar a l’institut, uns pantalons texans i una dessuadora. Però quan tinc educació física em pose  uns pantalons de tipus cago i una camiseta.
Les meues assignatures favorites són: tecnologia, educació física, valencià, castellà i informàtica.
C:\Users\TONI\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20160225_175657.jpg
Visc a Albaida aquest poble d’ací. Encara que tinc família a Bocairent.
Toni Soler Ferre 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada