Pàgines

dissabte, 2 d’abril del 2016

Em dic Enki Guillot Domenech

Visc a Tuïr. És un poble molt animat i viu però és molt petit (hi ha entre 7 i 8 mil habitants). La meva casa és dins del centre on hi ha un teatre que fa de cinema, molts botiguers, (el meu pare té un comerç de formatge i de vi), associacions esportives i culturals. A Tuïr hi ha moltes animacions com la festa de la música, desfilades de les botigues de roba del centre, batalles de hip hop, el mercat de Nadal i moltes altres.   

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l'esport perquè sóc molt activa, les mates perquè m’agrada resoldre problemes i plàstica perquè m’agrada fer manualitats.

Quan surto del col·legi faig handball que és un esport que m’agrada molt perquè és molt de reflexionar però al mateix temps és ràpid i ofensiu; és un poc com si fèiem una barreja de rugby i de bàsquet. Fa un any que el practico i jugui al club de Tuïr, a la categoria menors de 13 anys però quasi tot el meu grup hem estat avaluats a la de menors de 15. Si no, vaig cap a casa i faig els deures, miro la tele, jugo a jocs videos com Fifa 16, Destiny...

No tinc cap germà ni germana i tinc un gat que es diu Kira.

Quan sigui gran m'agradaria treballar en esports de neu o d’aigua. No tinc por de fer-me mal, de caure malament quan faig salts perquè em dic que ho aconseguiré. M’agrada aquella sensació de lliscar sobre la neu o l’aigua perquè és com flotar dins l’aire

Un desig per aquest 2016 seria de tenir les meves taules d’snowboard i de wake.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 


http://anteo.pro/wp-content/uploads/2015/10/pates-2.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada