Pàgines

divendres, 1 d’abril del 2016

Em dic Loic Gabarda i tinc 13 anys.

Sóc més o menys alt, tinc els cabells castanys i els ulls de color marró. Vesteixo amb roba normal i m'agrada anar ben pentinat. De caràcter sóc una mica tímid, però quan conec la persona va bé. Tinc paciència i no m'enfado gaire sovint!

Visc a Cabestany, és un poble bonic de talla mitjana. La meva casa és bastant gran i de color groc. No és lluny de Perpinyà.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i la matèria que més m'agrada és l’esport, sobretot el rugby, perquè m’agrada molt fer salut.

Quan surto del col·legi faig judo I m'agrada molt perquè és físic. Si no, vaig cap a casa i jugo a la play, a Call of Duty.

Tinc una germana que es diu Lea i que va al mateix col.legi però en un curs anterior; també, un germà petit.  Tinc un hàmster.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de bomber, perquè em considero una persona amb molts reflexos i perquè sóc una persona combativa.

Un desig per aquest 2016 és ser cinturó negre. 

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo alguna imatge del que m’agrada.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada