Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Florià

Sóc de talla mitjana, cabells negres, m’agrada anar  ben vestit.

Visc al Soler, un petit poble que té 7 mil habitants. Jo hi estic molt bé.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l’esport les mates perquè són divertides i fem activitats més simples.

Quan surto del col·legi faig bàsquet. Fa un any que en faig. M’agrada molt aquest esport. Si no, vaig cap a casa i jugo a la playstation; el joc que jugo  més es NBA 2K16.

Tinc 1 germà més petit que jo i que té 9 anys. Va a la Bressola del Soler, a primària. Tinc 2 gossos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de jugador de bàsquet professional. Em considero una persona manyaga i respectuosa.  

Un desig per aquest 2016 és d’anar a veure un partit de basquet a Amèrica de l’equip Golden State Warriors

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo una imatge del meu jugador preferit, Stephen Curry.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada