Pàgines

dimecres, 6 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Joss Garcia.

Visc a Vilamulaca, un petit poble a l'entorn de Perpinyà.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són les arts plàstiques perquè m'encanta dibuixar  mangas; m’agrada molt tot el que toca el Japó com Bola de Drac. I l’esport perquè m'agrada divertir-me amb l’activitat esportiva amb amics o individualment

Quan surto del col·legi faig moto, bàsquet i capoera o, si no, vaig cap a casa i jugo als jocs videos com nba2k16, call of duty, assassin’s creed, star wars sobre ps4 o dibuixo mangas.

Tinc una germana gran que té 17 anys, que havia anat al Col.legi Pompeu Fabra. Tenim un gos que es diu Sly

Quan sigui gran m'agradaria treballar de dissenyador de manga o poder viure de la moto perquè em considero una persona activa, imaginativa i m'encanta fer riure.

Un desig per aquest 2016 és anar a veure una competició de moto trial

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada