Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Lou Garcia Boutibou

Tinc els cabells molt llargs i castanys, els ulls marrons i verds. Sóc de talla mitjana.

Visc a Argelers de la Marenda, és un vilatge a prop del mar i de les muntanyes.
Els paisatges són molts bonics. M’agrada caminar per les muntanyes !!

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són mates, música, plàstica i català perquè són divertides.

Quan surto del col·legi faig tenis els dimecres a les 16h o cavall el dissabte a les 16h també,o sinó vaig cap a casa i faig els deures i miro la televisió. Cada setmana miri Koh-Lanta, és una emissió d’aventura que m’agrada molt. També m'encanta llegir. 

De menjar, m’agraden les pizzes, el pernil i la xocolata de llet. Els menjars que no m’agraden son els bolets, els espinacs i la xocolata negra. 

Tinc una germana petita que té 5 anys que es diu Lili, i un germà gran que té 22 anys que es diu Teo i viu a casa. 

Com a mascota tinc un peix. M’agradaria molt tenir un gos però els meus pares no volen. Els animals que m’agraden més són els cavalls, els gossos i els gats.

Quan sigui gran m'agradaria treballar amb els animals, perquè em considero una persona  atenta i protectora. M’agraden moltíssim els animals !!!

Un desig per aquest 2016 és passar el nivell 5 d’equitació.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo una imatge d'alguna cosa que m'agrada: 
Afficher l'image d'origineAfficher l'image d'origineAfficher l'image d'origine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada