Pàgines

dilluns, 4 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Mael Bissiere

Visc a Vilanova de la Ribera és molt petit i bastant a la vora del col.legi.  Al poble no hi tinc companys però ben a prop sí

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l’esport en primer lloc perquè sóc molt esportiu. L’esport és molt important per jo perquè en faig des que sóc petit.

Quan surto del col·legi faig rugby amb els amics. Ara no en faig en club perquè vaig tenir un problema al genoll i doncs aquest any he aturat. O, si no, vaig cap a casa i jugo a ping-pong al meu jardí.

Tinc una germana que es diu Lisa. Tinc un gat i dues tortugues Pandi i Nuage i el meu gat es diu Cooky.

Quan sigui gran m'agradaria treballar d’esportista, jugador de rugby, perquè em considero una persona esportista, o bé professor d’esport que potser seria millor. .

Un desig per aquest 2016 és fer rugby dins un equip perquè aquest any no puc sóc dispensat.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada