Pàgines

divendres, 1 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Maeva.

Sóc de talla mitjana, tinc els cabells de color castany i ulls  verds. Sóc un poc tímida però simpàtica amb la gent.
M’agrada molt l’arròs amb curri, és el meu plat preferit. La sèrie que més m’agrada és “Les Marseillais”. Es un programa de tele realitat.
                                                   
Visc a Brullà, és un petit vilatge a prop d’Elna. Hi ha un llac i molta natura. La meva casa és prou gran. Hi ha un jardí amb un gronxador i un trampolí. La meva tia, el meu oncle i la meva àvia viuen dins el mateix carrer que nosaltres.                                                                                           
Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, i les matèries que més m'agraden mes són el Francès, la música perquè toco un poc de piano. I també Català perquè fem activitats que són molt bé.

Quan surto del col·legi agafo el bus de Perpinyà i torno a casa i faig els meus deures. No faig cap activitat extra-escolar però m'agrada molt la dansa i la gimnàstica. L’estiu, quan fa bon temps, vaig a fer bicicleta o si és un dimecres vaig a córrer o a la piscina.

Tinc 2 germanes una de 9 anys que es diu Lola i una de 2 anys que es diu Emmy. També tinc 1 germà de 9 anys que es diu Enzo; sóc la gran. No tinc cap animal a casa, però m’agraden molt, sobretot els gossos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de secretària , perquè em considero una persona molt ordenada i tinc cura dels meus treballs.
Un desig per aquest 2016 és de poder anar a casa de la meva tia de Barcelona que no veig quasi mai.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo alguna imatge d'alguna cosa que m'agrada:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada